Rendelés

Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda irányítja.

Helyezze a kosarába a megrendelni kívánt termékeket a "Kosárba" gombbal, majd nyomjon a "Pénztár" gombra. Adja meg a kért adatokat.

A Megrendelem gombra kattintva tudja leadni a megrendelését. Ha sikeres a rendelés, erről küldünk egy email-t.

Ha nem érkezik meg rövid időn belül a rendeléséről a visszaigazoló e-mail, akkor keresse a SPAM mappában ha ott sincs akkor forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

Ha véletlen rossz címet vagy telefonszámot adott meg, vagy csak szeretné módosítani az adataidat, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Rendelése leadását követően e-mailben kap visszaigazolást a rendelésérő.

Ha nem érkezik meg rövid időn belül a rendeléséről a visszaigazoló e-mail, akkor keresse a "SPAM" mappában ha ott sincs akkor forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

A vásárlásról készült számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük Önnek a csomag feladásakor elektronikusan. Kérjük, ügyeljen az e-mail cím helyes megadására.

Szállítás

A szállítási idő termékenként változó lehet, az adott termék szállítási idejét a termék adatlapján megtalálod!

A szállítási idő átlagosan 2 munkanap, de előfordulhat hosszabb szállítási idő is olyan termékeknél, amelyek külső raktáron vannak.

Átlagosan 1890 Ft, de a szállítási díj termék súlyától és méretétől is függ.

Kifizetésnél pontosan mutatódik a termék ára és szállítási díja.

Ha meg szeretne bizonyosodni a rendelése szállítási státuszáról, használja a szállítási visszaigazolásban található csomagkövetési gombot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kap. Így követni tudja, hogy merre jár a csomagja, és mikor kerül kézbesítésre.

Továbbá a kézbesítés napján a futárszolgálat külön értesíteni fogja e-mailben vagy telefonon, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett.

Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel önnél, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezze azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez.

Mindannyiunk célja, hogy a csomagja sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük. Ez a jövőben változni fog, már dolgozunk rajta.

Fizetés

Három féle fizetési mód közül választhat:

  • Utánvét
  • Előre utalás
  • Bankártya

Visszaigazoló e-mailt küldünk a fizetésről.

Ha véletlen sikertelen lenne a fizetés, természetesen ebben az esetben értesítjük, hogy lehetősége legyen egy újabb rendelés leadására.

Írj nekünk

info@alibuy.hu

Hívj minket

+36301409555